Przejdź do głównej zawartości

Czytelnicze podsumowanie maja-Zacisze Książkoholiczki

Cześć wszystkim!

Cały maj był bardzo pracowity, ale zdarzyło się też kilka wspaniałych rzeczy. Świetnie spędziłam swoje urodziny i byłam już po raz drugi na WTK. Spotkałam kilka cudownych osób i żałuję, że to już minęło. Cały wyjazd był wspaniały, a ja nie mogę doczekać się następnych targów.

CO PRZECZYTAŁAM?
W maju przeczytałam jak na razie najmniej książek w tym roku. Wyjątkowo trudno mi się czytało, szczególnie w drugiej części miesiąca.

Znalezione obrazy dla zapytania pozwól mi wrócić1. Pozwól mi wrócić-B.A Paris.

Książki tej autorki, a szczególnie ta ,spotykają się ze sporą krytyką. Faktycznie, nawet ja nie uważam, że był to najlepszy thriller jaki czytałam. Mimo, że lubię ten gatunek, to jestem słaba w jego recenzowaniu i nie czytam go zbyt często. Książka nie trzymała mnie w napięciu. Koniec był słaby. Fabuła mimo, że zapowiadała się obiecująco okazała się być przeciętna. I mówię to ja, więc musi to coś znaczyć :D Ale mimo wszystko książkę czytało w mi się przyjemnie, można się zrelaksować i bezmyślnie sunąć wzrokiem po kartkach. Chociaż od thrillerów zwykle oczekuje się czegoś przeciwnego.




2. Zostań ze mną- K.A. Tucker
Podobny obraz
Uważam, że jest to świetna książka New Adult. Ma niesamowity klimat Alaski, który autorka idealnie odwzorowała. Humor jest przecudowny, kocham to przekomarzanie się głównych bohaterów. Samych głównych bohaterów również. Zmiana Calli jest świetnie zrobiona. Jedyne czego mi brakowało to pod koniec więcej wątku taty Calli. Był to kluczowy wątek, a bardzo pominięty na końcu.  Jeśli kogoś interesuje na blogu jest recenzja- link


Znalezione obrazy dla zapytania czy wspominaÅ‚am że ciÄ™ potrzebuje3. Czy wspomniałem że cię potrzebuje?-
Estelle Maskame.

Naprawdę nie mam ochoty powracać do tej książki. Wszystko co chciałam o niej powiedzieć jest w recenzji więc zapraszam- link. Tu tylko w skrócie powiem jak bardzo nienawidzę głównej bohaterki, która jest największym minusem książki. Jest jeszcze bardziej dziecinna niż w poprzednim tomie, nie wiedziałam, że to możliwe, ale jednak autorka tego dokonała. Do tego jest okropną egoistką, jest niezdecydowana i rozchwiana emocjonalnie.


Znalezione obrazy dla zapytania dziewczyna o kruchym sercu

4. Dziewczyna o kruchym sercu-Elżbieta Rodzeń

Szczerze mówiąc przed przeczytaniem miałam luźny plan napisania recenzji tej książki, ale nie zrobiłam tego z jednego prostego powodu. Nie miałam pojęcia jak. Po tej książce miałam i nadal mam ogromny mętlik w głowie. Kurcze, była to książka dobrze napisana. Bohaterowie też są świetni i bardzo ich polubiłam. Mimo, że przez większość książki nie było wiele akcji, a wszystko skupiało się na chorobie Ulki i jej spotkaniach z Jankiem, to jednak uważam, że ta książka jest w pewnym sensie niezwykła. Ale nie wiem czemu po przeczytaniu 568 stronach czuję niedosyt.


Znalezione obrazy dla zapytania miasto koÅ›ci5.Miasto kości-Cassandra Clare

Wreszcie i ja zaczęłam Dary Anioła. Ostatnio sporo osób mi mówiło i polecało to serię, więc stwierdziłam, że chcę ją przeczytać. Podziwami autorów, którzy sam praktycznie od podstaw kreują własny świat, który ma własną historię i politykę. To jest niesamowite. Uwielbiam też humor bohaterów a szczególnie Jace'a. Teraz czytam też drugi tom, czyli Miasto popiołów. Strasznie mi się dłuży i nie mogę się wciągnąć, ale to pewnie przez to, że znowu dopadł mnie zastój czytelniczy.



Znalezione obrazy dla zapytania w blasku nocy książka
6. W blasu nocy-Trish Cook.

Była to książka bardzo średnia. Na początku zupełnie nieodpowiadał mi styl piania autorki, później na szczęście się do niego przyzwyczaiłam i przestał mi przeszkadzać. Zamysł fabuły przypominał trochę Ponad wszystko, z czym akurat Ponad wszystko u mnie wygrywa. Bohaterowie byli średni. Oglądałam film, który też nie był wybitny, ale ze względu na ten styl pisania to film u mnie wygrywa. Chociaż w filmie bardzo irytował mnie Charlie. I jestem zdziwiona jak bardzo mało różnić jest między książką a filmem.


Najlepsza książka: Zostań ze mną/ Miasto kości
Najgorsza książka: Czy wspomniałem że cię potrzebuje?

CO WSTAWIŁAM?

RECENZJE

-Czy wspomniałem że cię potrzebuję?-Estelle Maskame
-Setna królowa-Emily R. King 


-Zostań ze mną-K.A. Tucker

INNE POSTY

-Czytelnicze podsumowanie kwietnia



Nie mam żadnych specjalnych planów, przynajmniej na pierwsza połowę czerwca. Możliwe, że dopiero na wakacje jakieś plany będę miała, i trochę bardziej ruszę z czytaniem, ale to dopiero po zakończeniu roku.




Komentarze

  1. Z Twojej listy czytałam Miasto Kości - rzeczywiście pierwsza część wciąga, przy drugiej się nudziłam, na czwartej zakończyłam swoją przygodę :) Pozwól mi wrócić faktycznie nie było rewelacyjne, ale nie tak złe jak wszyscy komentują, a W blasku nocy nie czytałam, ale oglądałam film, który mi się bardzo podobał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Miasta Popiołów jednak nawet nie skończyłam, chociaż planuję jeszcze wrócić do tej serii :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Ktoś tu kłamie-Jenny Blackhurst

Ktoś tu kłamie jest pierwszą książką Jenny Blackhurst, jaką przeczytałam, ale na swoim koncie ma ona jeszcze kilka powieści. Z ocen na lubimy czytać widziałam, że ta akurat jest najsłabsza, chociaż mi i tak całkiem się podobała.  Autor: Jenny Blackhurst Wydawnictwo: Albatros Gatunek: thriller Data wydania: 06.05.2020 Liczba stron: 384 Rok temu na elitarnym, zamkniętym osiedlu Erica Spencer umarła wskutek upadku z wysokości. A przynajmniej taka jest oficjalna wersja. Było to na imprezie halloweenowej, dlatego uznano to za nieszczęśliwy wypadek. Teraz rok po tych wydarzeniach, ktoś znowu mąci pozorny spokój mieszkańców Severn Oaks  W internecie pojawia się podcast "Cała prawda o Erice". Nikt nie wie, kto może być autorem, ale zapowiada on, że wyjawi, co naprawdę stało się w noc jej śmierci. Przedstawia sześciu podejrzanych, a każdy odcinek podcastu będzie przeznaczony innej osobie. W ostatnim obiecuje zdemaskować mordercę. Mieszkańców zaczyna ogarniać panika i dystansują

Podsumowanie lutego i marca

CO SIĘ U MNIE DZIAŁO? Zrobiłam sobie nieplanowaną przerwę od instagrama i bloga , która wynikała po części z tego, że nie chciało mi się nic wstawiać, a po części, bo miałam ogromny zastój czytelniczy. Może po ilości przeczytanych książek nie będzie to tak widoczne, bo jest naprawdę niezła, ale przez cały koniec lutego i dwa pierwsze tygodnie marca nie skończyłam żadnej książki . Dopiero drugą połową mocno nadrobiłam. Najciekawsza książkowa rzecz, która się zdarzyła, to powiększenie półek na książki.  Dokładnie rok temu miałam robione pierwsze półki, a teraz doszła kolejna kolumna. Przez 2020 rok naprawdę przesadzałam z ilością kupowanych książek, chociaż z ulgą stwierdzam, że mniej więcej połowę z nich dostałam.  Udaje mi się też wytrzymywać w swoim noworocznym postanowieniu i od stycznia nie kupiłam żadnej książki . Jest to znacznie łatwiejsze, gdy się siedzę ciągle na instgramie i nie śledzę nowości.  Możecie sobie porównać wygląd tych półek. Pierwsze zdjęcie jest z mojego instagram

Czytelnicze podsumowanie kwietnia

Cześć wszystkim! Nie wiem jak wam, ale mi kwiecień mimo siedzenia w domu minął błyskawicznie. Chociaż przyznam, że nadal jest mi trochę ciężko, a nauczanie w domu daje mi się we znaki. CO PRZECZYTAŁAM? Jestem zadowolona z tego jakie i ile książek przeczytałam w kwietniu. 9 to dla mnie naprawdę niezły wynik. 1. Czerwona królowa-Victoria Aveyar d Dla mnie ta książka była mocno przeciętna. Chociaż i tak teraz myślę o niej cieplej niż w trakcie czytania. Początek był słaby, bo główna bohaterka mnie irytowała, a schemat gonił schemat. Dopiero po połowie zaczęło się dziać i głównie ta druga część zaważyła na w miarę pozytywnych wrażeniach. Jedna osoba z którą rozmawiałam, stwierdziła, że jest miks różnych schematów z fantastyki młodzieżowej i jest to powiedziane bardzo w punkt. Ale mimo wszystko przeczytam kolejne tomy, bo czyta się przyjemnie, ale nie jest to nic niesamowitego. 2. Elita-Kiera Cass Zdecydowanie pierwszy tom wspominam milej. Tutaj America niemiłosiernie mnie iryto

[PRZEDPREMIEROWO] Dom ziemi i krwi-Sarah J.Mass

Z każdą kolejną przeczytaną książką,  pałam coraz większą miłością do twórczości Mass. Chociaż nie skończyłam jeszcze całych Dworów, a mojej niedawnej miłości czyli Szklanego tronu , mam jedynie pierwszy tom (update: zamówiłam kolejne!), już bez wahania mogę stwierdzić, że Sarah J. Mass jest wysoko w rankingu autorek, które lubię. Wiem, że niektórym jej książki nie odpowiadają, ale do mnie jak najbardziej trafiają, świetnie się przy nich bawię i nie mogę oderwać. Dlatego byłam ciekawa tej "nowej odsłony Mass" czy również wciągnie mnie tak jak jej poprzednie młodzieżówki. Tytuł: Dom ziemi i krwi Autor: Sarah J. Mass Seria: Księżycowe miasto Wydawnictwo: Uroboros Liczba stron: 554 Data wydania: 20 maja 2020 Gatunek: Fantastyka Bryce kocha swoje życie. W dzień pracuje sprzedając magiczne artefakty, a noce spędza na imprezach z przyjaciółmi delektując się wszystkim co Księżycowe Miasto ma do zaoferowania. Mieszka w kamienicy razem ze swoją przyjaciółką Daniką, która n